Czasem zdarza się, że musimy “przespać się” z pewnym zakupem. W takich sytuacjach warto zapisać dany produkt do ulubionych, aby móc do niego wrócić później, nie martwiąc się, że utracimy interesujący nas produkt.
Gdy już znajdziesz ulubioną bluzkę, spodnie lub nową sukienkę na wyjątkową okazję, po prostu kliknij ikonę serduszka przy danym produkcie i gotowe — Twój ulubiony produkt właśnie został zapisany.
Wszystkie Twoje ulubione produkty znajdą się w jednym miejscu na stronie NeliNo. Na górze strony wyszukaj serduszka z podpisem „Ulubione” – w tym miejscu znajdziesz wszystkie zapisane wcześniej perełki.
Coś nie działa? Jak skontaktować się z zespołem NeliNo?
Czasem nie wszystko działa tak jak byśmy tego chciały 🙂 W sytuacji, gdy coś na stronie nie działa tak, jak powinno, możesz skontaktować się z naszym zespołem i pomóc nam w rozwiązaniu problemu.
Nasze biuro obsługi klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00. Możesz skontaktować się z nami telefonicznie, mailowo lub napisać do nas na chacie online dostępnym na naszej stronie internetowej. Wszystkie informacje znajdziesz w zakładce „Kontakt” w stopce strony. Przejdź na sam dół strony i kliknij Kontakt.